Tilaukset ja asetukset

Tilaukseni ei onnistu, miksi?

Tarkista seuraavat asiat:

  • Tarkista ettet ole vahingossa sisällyttänyt ylimääräistä välilyöntiä postinumeroon taikka puhelinnumeroon. Kentät laskevat merkkien määrän ja ylimääräinen välilyönti esim. postinumeron perässä kertoo järjestelmälle, että kyseessä oli 6-numeroinen postinumero, mikä antaa virheilmoituksen.
  • Mikäli käytät yritysosoitetta, niin tarkista ettei yrityksen nimi ole sama kuin kotiosoitteessasi käytettävä nimi. Kirjanpidollisista syistä yrityksen nimen on oltava eri, kuin tilaavan henkilön.
  • Aloita chat

    Aukioloajat

    Maanantai – Perjantai
    10:00 – 21:30
    Lauantai – Sunnuntai
    10:00 – 17:30

    Mikäli lähetit meille sähköpostia asiasta, niin ilmoita asiasta tukihenkilöllemme jotta voimme auttaa sinua paremmin. :)

    Lähetä sähköpostia

    Vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista
    Takaisin alkuun