Tukipalvelu

Miten voimme auttaa sinua:
Huom! Vaihdoimme juuri toimittajaa ja toimittajalla näyttäisi olevan ongelmia toimitusketjun optimoinnissa. Suuressa osassa lähetyksistä on viivettä tällä hetkellä.
Pahoittelemme viivästyksistä toimittajan puolesta. Katso: Tuote on lähetetty mutta en ole vielä saanut sitä
Pikalinkit ja vastaukset:
1A. Toimitusaika - 1B. Onko tilaukseni lähetetty?
2A. Seurantanumero - 2B. Ei seurantatietoja
3. Väärä osoite
4. Tilauksen peruutus

Taikka valitse aihealue alapuolelta.

    Aloita chat

    Aukioloajat

    Maanantai - torstai
    14:00 - 18:00
    Perjantai
    14:00 - 17:00

    Mikäli lähetit meille sähköpostia asiasta, niin ilmoita asiasta tukihenkilöllemme jotta voimme auttaa sinua paremmin. :)

    Lähetä sähköposti

    Vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista

    Upsista!

    Virhe pyynnön käsittelyssä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mikäli virhe toistuu.

    Lisätty koriin

    Jatka ostamistaNäytä korini
    Takaisin alkuun