Tilaukset ja asetukset
Download

Etsitkö halvempaa hintaa?

Se sopii meille täysin!

Meillä on hintatakuu, joten jos löydät tämän tuotteen jostain muualta halvemmalla, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme hinnan sovittamiseksi.

Lue lisää täältä.

Fleet Commander: Pacific - PC

Latauksen tarjoaja:

Steam

  • Pian sen jälkeen kun olet tilannut Koodi -tuotteen Coolshop:n nettisivuilta vastaanotat sähköpostin, joka sisältää koodin, mikäli tuotetta löytyy varastosta. Mitään ei lähetetä teille fyysisesti – sinun tarvitsee vain aktivoida tuote internetissä ja voit pelata heti. Coolshop.fi toimittaa koodin sähköpostitse palveluna. Kauppalain mukaisesti luovut kaupan peruutusmahdollisuudestasi tämän tyyppisissä tuotteissa, sillä hetkellä kun tilaus on hyväksytty ja maksettu, koska tuotteen toimitus tapahtuu pian tilauksen jälkeen. Coolshop ei tarjoa minkäänlaista peruutus- tai palautusmahdollisuutta Koodi (Code via email) -tuotteille tilauksen hyväksymisen jälkeen.
. Early Access -peliHanki välitön pääsy ja aloita pelaaminen; osallistu tämän pelin kehitykseen. Peli on vuoropohjainen peli, I GO U GO -järjestelmä, jossa on vuorottelevat vaiheet. Voit pelata kuumalla paikalla, tekoälyä vastaan tai moninpelitilassa. Pe…
Lue lisää

Tuotekuvaus

SteamEA icon

Early Access -peli
Hanki välitön pääsy ja aloita pelaaminen; osallistu tämän pelin kehitykseen.

Peli on vuoropohjainen peli, I GO U GO -järjestelmä, jossa on vuorottelevat vaiheet. Voit pelata kuumalla paikalla, tekoälyä vastaan tai moninpelitilassa. Peli sisältää:

  • vuoropohjainen pelijakso, jossa Yhdysvalloilla on pieni etu pelata toisena, koska he rikkoivat vihollisen koodin, mikä mahdollistaa mielenkiintoiset vastaliikkeet,
  • kaikki tärkeimmät taistelulaivat, lentotukialukset ja raskaat risteilijät yksittäisinä yksikköinä sekä pienemmät alukset, merijalkaväki tai ilmayksiköt ryhmittyneinä ryhmiin ja laivueisiin,
  • yksinkertaiset (mutta ei liian yksinkertaiset) pelimekanismit, joissa keskitytään keskeisten merialueiden hallintaan,
  • suoraviivaiset taistelumekanismit, jotka käsittelevät merisodankäynnin eri osa-alueita: tykistövaihtoa, sukellusveneitä ja ilmahyökkäyksiä,
  • pelissä on päivä- tai yötaisteluita, saaristotukikohtien valtauksia, ilmahyökkäyksiä satamia vastaan, vahvistuksia muilta sotatoimialueilta,
  • haastava joukko päätöksiä joka vuorolla, joilla valitaan, mitkä alueet pidetään hallinnassa, vallataan viholliselta tai ahdistellaan,
  • tekoäly, joka yrittää tehdä tyhjäksi suuret strategiset suunnitelmasi tai paikalliset toimesi,
  • erittäin tarkka tietokanta, jossa on uskollisia alusten luonnoksia, 3D-malleja ja todellisia historiallisia valokuvia,
  • virtaviivainen käyttöliittymä ja helppo ohjaus sekä runsaasti peliin liittyvää tietoa,
  • monia skenaarioita, joiden pituus ja vaikeusaste vaihtelevat.


LISÄÄ YKSITYISKOHTIA

PELIJÄRJESTYS:
Peliä pelataan 10 vuorossa, joista kukin on 4 kuukauden mittainen, vuorotellen vastakkaisia osapuolia. Viimeisenä pelaavalla Yhdysvaltojen puolella on pieni strateginen etu.

PELIN TAVOITE:
Kummallakin vuorolla molemmat osapuolet yrittävät hallita kartan keskeisiä merialueita. Kukin näistä tuo voittopisteitä (VP), jotka eivät aina ole samat kummallekin osapuolelle tietyllä merialueella ja jotka edustavat eri merialueiden erilaista strategista merkitystä kummallekin osapuolelle. Vuoron lopussa, kun pisteet on laskettu, johtava osapuoli saa saldon ja lisää sen kokonaispisteisiinsä. Pelin voittaja on se osapuoli, jolla on positiivinen VP-saldo pelattavan skenaarion lopussa.

PELIVAIHEET:
Ne ovat kaikki samanlaisia jokaisella kierroksella, paitsi silloin, kun erityistapaus niin määrää (esimerkiksi joulukuun 1941 yllätyshyökkäysvaihe FC Pacificissa). Järjestyksessä:

  • Vahvistusten saapuminen ystävälliseen satamaan tai yksiköiden poistaminen, jos päivämäärä/vuoro sitä vaatii.
  • Partioiden siirtäminen merelle, jotta merialueet saadaan haltuun.
  • Maalla olevien lentokoneiden sijoittaminen, yksi kone kerrallaan, puolin ja toisin. Vain sallituilla merialueilla. Nämä koneet voivat hallita merialueita.
  • Amfibioyksiköiden siirtäminen.
  • Sukellusveneyksikön sijoittaminen (jos pelissä).
  • Hyökkäystehtävät, joiden tarkoituksena on tehdä hyökkäyksiä tai puolustuksia merialueilla, mutta ei sallita tulevaa valvontaa hyökkäysaluksilla.
  • Meritaistelujen ratkaiseminen japanilaisen pelaajan valitsemassa järjestyksessä, merialue merialueelta. Taistelujärjestys kuvataan jäljempänä.
  • Merijalkaväen maihinnousu, jos se ei tapahdu taistelujen aikana.
  • Kaikkien ryöstöretkien paluu satamaan.
  • Merialueiden hallinnan tarkistaminen ja eristettyjen tukikohtien omistusoikeuden muuttaminen.
  • Maalla olevien ilma-alusten paluu tukikohtaan ja kaikkien partiolaivojen paluu satamaan.
  • Vahingoittuneiden yksiköiden korjaaminen satamissa.

TAISTELUVAIHEET:
Kukin taistelu noudattaa samaa alla esitettyä prosessia niin kauan kuin molempien osapuolten yksiköt pysyvät kulloinkin valitulla merialueella:

  • Taistelukierroksen tyypin valinta, joko ilma- tai pintataistelu. Jos osapuolet ovat eri mieltä, valinta tehdään satunnaisesti, ja ilmatoimista, alueen hallinnasta tai amiraalin läsnäolosta merialueella annetaan erilaisia bonuksia tai rangaistuksia.
  • Ilman tai pinnan tulenvaihto on samanaikaista, vaikka se näytetäänkin puoli kerrallaan paremman esitystavan ja ymmärryksen vuoksi. Kaikki yksiköt, joilla on lupa ampua, voivat valita vain yhden kelvollisen maalin kierrosta kohti. Tämä täysi vaihto on yksi taistelukierros, ja sitä voidaan toistaa, kunnes taistelu on päättynyt.
  • Joitakin aluksia ei voi tähdätä pintataisteluissa, jos niitä suojaa muiden alusten suojus ja jos ne eivät ole itse mukana (tämä rajoitus ei koske ilmataistelua).
  • Molemmat osapuolet voivat vetäytyä kokonaan tai osittain taistelukierroksen lopussa. Jos molemmat jäävät, uusi kierros alkaa alusta.
  • Alukset ja lentokoneet kärsivät toimintakyvyttömyystuloksia tai vahinkopisteitä. Kertynyt vahinko, joka ylittää alusten suojakertoimen, upottaa ne. Satamissa (ilmahyökkäysten kautta) alukset voivat ottaa kaksinkertaisen vahingon ennen uppoamista, mutta ne jäävät pohjaan eivätkä voi liikkua (kunnes ne on korjattu), jos vahingot ylittävät suojakertoimen.
  • Perääntyessään yksikön perään voivat perääntymättömät vastustajat ajaa yksikköä takaa, jos alusten nopeudet sallivat sen.
  • Vetäytyminen tapahtuu saman alueen tukikohtiin tai lähimpään suureen satamaan.
  • Taistelun lopussa voittaja, jolla on lentotukialus, voi tehdä 2 kierrosta ilmahyökkäyksiä merialueen viereisiin tukikohtiin.
  • Taistelun aikana enintään yksi sukellusvene kutakin osapuolta kohti, jos se on läsnä, voi ampua kerran. Tällöin se palaa tukikohtaan aivan kuten hyökkäysalus.

ALUSTEN LIIKKUMINEN:
Riippuen niiden tehtävistä (partio tai hyökkäys) ja nopeudesta. Partioinnissa alus voi siirtyä viereiselle merelle ja mahdollisesti yhden meren päähän, jos nopeus sen sallii. Useimmat nopeat alukset onnistuvat automaattisesti, kun taas hitaampien alusten on läpäistävä nopeustestit, ja jos ne epäonnistuvat, ne jäävät ensimmäiselle merelle, johon ne ovat tulleet. Amiraalit antavat bonuksen tällaisiin testeihin.
Ryöstöretkellä aluksille sallitaan yksi ylimääräinen meri: ne voivat liikkua enintään kahdella merialueella ilman koetta, ja niiden on läpäistävä nopeustarkastukset kolmatta merialuetta varten.
Vihollisen hallitseman merialueen kautta toiselle merelle siirtyminen on kielletty.

MAALLA OLEVIEN LENTOKONEIDEN LIIKKUMINEN:
Nämä yksiköt eivät varsinaisesti liiku, vaan ne "sijoitetaan" lentokonepoolista niiden puolen tukikohtien tai satamien viereisille merialueille. Näin ollen tällaisia lentokoneita ei voi sijoittaa merialueelle, jossa puolella ei ole tukikohtia tai satamia. Kumpikin osapuoli sijoittaa yhden maakoneen yhdelle merialueelle vuorotellen, kunnes molemmilta loppuvat koneet. Nämä lentokoneet voivat vallata merialueen ja pitää sen hallinnassaan. Jos lentokoneet menettävät taistelun aikana kaikki tukikohdat, jotka ovat lähellä merialuetta, jossa taistelu käydään, kyseinen lentokone palaa välittömästi lentokonekantaan.

MERIALUEIDEN HALLINTA:
Vain partioivia aluksia ja maalla olevia lentokoneita, jotka ovat parhaillaan merellä, käytetään määrittämään valvontaa. Hyökkäysmatkalla olevat alukset ovat palanneet satamaan ennen tällaista valvontatarkistusta. Se osapuoli, joka pitää hallussaan tai saa haltuunsa merialueen, saa niin monta VP:tä kuin kyseinen merialue antaa kyseiselle osapuolelle.

TUKIKOHTIEN JA SATAMIEN VALTAAMINEN:
Tukikohdat voidaan vallata suoralla amfibiohyökkäyksellä tai eristämällä. Satamat voidaan vallata vain eristämällä. Eristäminen tarkoittaa sitä, että tukikohdan tai sataman kaikki viereiset merialueet ovat vihollisen hallinnassa kahden peräkkäisen kierroksen ajan.

ALUSTEN KORJAAMINEN:
Pelin mittakaavan ja keston mukaan, jos se sallitaan, se riippuu satamasta, jossa alukset päättävät vuoronsa. Jokaisessa satamassa on eri määrä korjauksia, ja jokainen korjauspiste poistaa yhden pisteen vahinkoa kyseisessä satamassa olevilta aluksilta. Käyttämättömät korjaukset häviävät, niitä ei voi kerätä. Yleensä, myös pelin mittakaavan mukaan, lentokoneita ja merijalkaväkeä korjataan ilmaiseksi.

VAHVISTUKSET:
Ne saapuvat jokaisen vuoron alussa määrättyihin satamiin. Jos tällainen satama ei ole käytettävissä tai se on epäystävällinen, sen tilalle valitaan yleensä oletussatama. Tietyillä kierroksilla jotkin alukset on poimittava ja vietävä pois, sillä ne lähetetään muille operaatioalueille. Ne, joita ei poisteta, korvataan mahdollisesti vastaavilla aluksilla, jos valtuutetut alukset on jo upotettu. Maalla olevat lentokoneet ja merijalkaväki, jotka on tuhottu aiemmin, voivat palata automaattisesti takaisin peliin pooliin (riippuu skenaarion mittakaavasta ja kestosta).

MERIJALKAVÄKI JA MUUT MAAJOUKOT:
Näitä yksiköitä, jos niitä on pelissä, käytetään vihollisen tukikohtien valtaamiseen tai omien tukikohtien puolustamiseen. Niillä on oma liikkumisvaiheensa, ja ne voivat liikkua enintään kahdella merialueella (saattueen kanssa tai ilman, pelaajien toiveiden mukaan). Taistelun aikana ne voivat valita maihinnousun tai amfibialaisen hyökkäyksen minkä tahansa kierroksen päätteeksi, josta ne ovat selvinneet. Jos he eivät ole taistelussa, maihinnousu tai hyökkäys tapahtuu tietyssä vaiheessa kaikkien taistelujen jälkeen.
Hyökkäyksen aikana merijalkaväki valloittaa automaattisesti puolustamattomat vihollisen tukikohdat ja tuhoutuu samalla, jolloin tukikohdasta tulee sinun tukikohtasi. Jos vihollisen merijalkaväenjoukot puolustavat, jokainen merijalkaväenjoukko eliminoi yhden vihollisen merijalkaväenjoukon, kunnes kaikki on tuhottu ja tukikohta vallattu, jos mahdollista. Merijalkaväki ei voi hyökätä vihollissatamiin.



<p>Liittymä: Espanja</p>

Tekijänoikeus (c) 2020 FCom & Plug-In Digital

🤖 🌷
Hei, olen ystävällinen naapurustosi käännösrobotti. Käänsin tämän tekstin, siistiä eikö? Pahoittelen mahdollisista käännöskukkasista, opiskelen vielä kielikoulussa.

Tuotteen tiedot

Yleistä
Julkaisupäivä
21. heinäkuuta 2022
Ladattava
Kyllä
Latauksen tarjoaja
Nimike
Fleet Commander: Pacific
Tuote ID
23C7GZ
Vaatimukset

Steam account is required for game activation and installation.

Windows Requirements

Minimum:

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 7/8/10
  • Processor: 2.5 GHz Intel Dual Core
  • Memory: 2 GB RAM
  • Graphics: 512 MB NVIDIA GeForce 9600 or equivalent
  • DirectX: Version 9.0
  • Storage: 750 MB available space
  • Sound Card: DirectX Compatible

Recommended:

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 7 or higher
  • Processor: 2.5 GHz Intel Dual Core
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: 1024 MB DirectX 11 compatible
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 2 GB available space
  • Sound Card: DirectX Compatible

Mac OS Requirements

Minimum:

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: 10.9 or higher
  • Processor: 2.5 GHz Intel Dual Core
  • Memory: 2 GB RAM

Recommended:

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: 10.9 or higher
  • Processor: 2.5 GHz Intel Dual Core
  • Memory: 4 GB RAM
Varastotunnus
1204490
Lisätiedot
Alusta
PC
DLC
Ei

Suosituksemme sinulle

Muut ostivat lisäksi

Takaisin alkuun