Tilaukset ja asetukset

Kuinka hintatakuu toimii?

Me Coolshop:ssa haluamme, että saat meiltä ostamillesi tuotteille parhaimman mahdollisen hinnan.

Reilun pelihengen nimissä, hintatakuumme täytyy täyttää seuraavat yksinkertaiset kriteerit ennen yhteydenottoa asiakastukeemme:

Jos onnistut löytämään saman tuotteen halvemalla hinalla Suomalaisesta ketjumyymälästä tai suurikokoisesta Suomalaisesta internetkaupasta, hintatakuumme takaa sinulle saman hinnan. Voidaksesi ostaa tuotteen löytämälläsi hinnalla, ota yhteyttä TUKEEN ennen, kuin teet tilauksen. Tarvitsemme todisteen hinnasta ennen, kuin voit hyödyntää takuuta.

Jos löydät 14 päivän sisällä tuotteen meiltä lähettämisen jälkeen yllä olevien kriteerien mukaisesti, niin hyvitämme erotuksen. Otat vain yhteyttä Coolshop:n asiakaspalveluun ja me hoidamme asiat kuntoon!

Tuote on oltava merkitty hintatakuu merkillä.

Tuotteen on oltava varastossa siinä kaupassa, johon hintatakuuta verrataan.

Hintatakuu koskee vain tuotteita, jotka kuuluvat Suomalaisten säädösten piiriin, mukaanlukien: alv., tulli, takuu ja kuluttajansuoja.

Löytämäsi hinnan on oltava todistettavissa. Todiste voi olla linkin tai vastaavan muotoinen.

Coolshop:n tuotteet sisältävät toimituskulut, jonka vuoksi takuumme lasketaan tuotteen hinnan plus toimituskulun mukaan, mikäli ne laskutetaan erikseen.

Hintatakuu koskee vain varsinaisesti saatavilla olevia tuotteita, jotka eivät ole sisäänvetotarjouksia, könttätarjouksia ja/tai rajoitettu määrä /henkilö, yksi per asiakas, jne. –tarjouksia.

Hintakuu ei vaadi jäsenyyden ostamista tai minkäänlaista maksua edun hyödyntämiseksi.

Aloita chat

Aukioloajat

Maanantai – Perjantai
10:00 – 21:30
Lauantai – Sunnuntai
10:00 – 17:30

Mikäli lähetit meille sähköpostia asiasta, niin ilmoita asiasta tukihenkilöllemme jotta voimme auttaa sinua paremmin. :)

Lähetä sähköpostia

Vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista
Takaisin alkuun