Tilaukset ja asetukset

Tuotteeni on vaurioitunut kuljetuksessa, mitä teen?

Mikäli vastaanottaessasi paketin paketissa näkyy selvästi merkkejä vahingoittumisesta on erittäin tärkeää, että jos hyväksyt lähetyksen niin otat sen vastaan huomioiden tuotteen mahdollisen huomattavankin arvonmenetyksen, tai vaihtoehtoisesti avaat paketin kuriirin/paketin toimittaneen henkilön todistaen paketin sisällön kunnon. Jos tilauksesi on vahingoittunut, niin sinun on tehtävä vahingonkorvausvaatimus asiakaspalveluumme, jotta voimme viedä asian eteenpäin toimitusyhtiölle pikimmiten. 

Voit myös kieltäytyä vastaanottamasta vaurioitunutta pakettia. Silloin paketti lähetetään takaisin meille kreditoitavaksi. Korvausvaatimuksen tekeminen on mahdollista vaikket näkisikään vauriota tuotteen vastaanottohetkellä. Huomioi kuitenkin, että sinun on otettava yhteyttä tavarantoimittajaan tai asiakaspalveluumme välittömästi, kun vaurio on havaittu, jotta ongelma voidaan vielä korjata.

Kaikissa tapauksissa hyödyllisintä on aloittaa vahingonkorvauksen tekeminen/selvittäminen/vaatiminen välittömästi sen jälkeen, kun vahinko on havaittu. 


Aloita chat

Aukioloajat

Maanantai – Perjantai
10:00 – 21:30
Lauantai – Sunnuntai
10:00 – 17:30

Mikäli lähetit meille sähköpostia asiasta, niin ilmoita asiasta tukihenkilöllemme jotta voimme auttaa sinua paremmin. :)

Lähetä sähköpostia

Vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista
Takaisin alkuun